SERIUS!! "Salahkah Saya Berpakaian Seperti Ini ?" : Ada orang busy body katanya



SERIUS!! "Salahkah Saya Berpakaian Seperti Ini ?" : Ada orang busy body katanya | Manusia zaman sekarang tak lari dari busy body,suka jaga tepi kain orang.
**Di luar tempat kerja saya tetap memakai niqab. Di tempat kerja pun saya pakai. Ikutkan di tempat kerja takpayah pakai pun takpe. Tapi disebabkan debu pasir dan debu besi. Saya beranikan diri untuk pakai. Tapi bila saya bekerja. Niqab ni saya lipatkan keatas sorok kat topi sebab saya nak pakai mask. Habis kerja saya turunkan balik. Yg penting safety 1st.

Dan

**Yang membezakannya adalah berjubah dan tak berjubah. Bertudung Labuh dan tak bertudung labuh. berkain dan beseluar jeans. Itu perbezaan saya diluar kerja. Dan ditempat kerja. Sitempat kerja saya kena menyerupai pakaian lelaki. Kalau pakai kain pakai jubah buat welding. Terbakar baju tu. Rentung saya nanti wak. Salahkah saya berpakaian seperti ini??

**Tegur saya secara private. Jangan sampai menghina. Lembut bicara. Saya boleh terima. Saya masih dalam perbaiki kelemahan berhijrah. Bantulah saya.

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Pernah Terjadi Tak Bintik-bintik Berair dan Gatal?? Bahaya jika abaikan

Laman Web Yang Trusted