Tahukah Anda David Copperfield Pernah Buat Perjanjian Dengan Syaitan Laknatullah.. Baca ni.. Menakutkan..

Perjanjian David Copperfield Dengan Syaitan Laknatullah
Tahukah Anda David Copperfield Pernah Buat Perjanjian  Dengan Syaitan Laknatullah.. Baca ni.. Menakutkan.. | David Copperfield adalah seorang ahli silap mata yg terkenal di dunia dan dia dikatakan mula bermain silap mata sejak berusia 12 tahun lagi. Bukan itu sahaja, dia juga merupakan ahli silap mata termuda yg diterima oleh Persatuan Ahli Silap Mata Amerika. Apabila dia berumur 16 tahun, New York University telah menjemputnya untuk mengajar kursus silap mata. Usia remaja dah jadi pensyarah.

Nama David Copperfield diambil dari watak fiksyen bernama David Copperfield yg terdapat dalam novel yg sama bertajuk, David Copperfield oleh Charles Dickens. Pada usia 19 tahun, Copperfield telah melakukan silap mata yg besar dalam Pagoda Hotel, Honolulu, Hawaii yg mana telah membuat namanya terkenal dan tersebar ke seluruh dunia.

Kisah Perjanjian David Copperfield Dengan Jin Didedahkan
Majalah Forbes melaporkan David Copperfield mempunyai pendapatan sebanyak 57 juta dolar Amerika pada tahun 2003. Setiap tahun, David Copperfield melakukan lebih daripada 550 pertunjukan di seluruh dunia.
Perjanjian David Copperfield Dengan Jin
Menurut sumber, surat perjanjian antara seorang ahli sihir dengan wakil syaitan yg bernama Asmodeus dengan tulisan yg terdapat di surat itu adalah tulisan manusia, tetapi copnya ialah Cop Jin. Tetapi sebenarnya Jin tersebut telah mempermainkan manusia. Cop yg tertera di surat ini bukan cop perwakilan Iblis, bahkan juga bukan cop Ifrit, jenis Jin yg paling perkasa.

Ia merupakan cop milik Jin jahat biasa. Di bawah ini pula surat perjanjian yg diperkatakan antara Syaitan dengan ORyan Greenfield seorang ahli sihir dari barat. Sebenarnya surat itu ialah perjanjian otentik antara seorang penyihir dengan empat Jin yang tanda tangan mereka tertera jelas, yang kemudian diperkuat oleh cop Ifrit.

Perjanjian David Copperfield Dengan Syaitan
David Copperfield sememangnya mengamalkan ilmu sihir (dalam Islam, amalam sihir ditegah kerana syirik kepada Allah dan dosa tidak diampun). Sebab itulah beliau boleh melakukan apa sahaja termasuk dibenarkan untuk terbang di udara. David Copperfield sebenarnya sangat terkenal di kalangan jin.
Dia mempunyai perjanjian dengan salah seorang Ifrit. Dan satu lagi kemahiran beliau, memotong seorang gadis di dada, adalah jin perempuan yang muncul dalam bentuk seorang gadis. Dia menghilang, kemudian menunjukkan diri sekali lagi tanpa kecederaan sedikit pun. Mungkin Copperfield telah membuat perjanjian yang sama seperti di atas.
Kredit: blogmazeer.com
Sumber: trendingmalaya

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Pernah Terjadi Tak Bintik-bintik Berair dan Gatal?? Bahaya jika abaikan

Laman Web Yang Trusted