Pasti Korang Pelikkan?? punca sebenar Sebab Mnunasabah lelaki warga bangladesh selalu berpimpin tangan walau kemana sahaja Mereka Pergi

1.jpg
**Perkara yang sama saya jumpa di Mekah dan Madinah ini. Saya beranikan diri untuk menyapa mereka mengapa mereka berjalan dengan gaya berpegangan tangan bila bersama kawan lelaki…
Bukankah itu menampakkan seperti kamu mempunyai hubungan songsang atau gay?Lalu Bangla itu tersenyum dan menjawab dengan selamba….............Pasti Korang Pelikkan?? punca sebenar Sebab Mnunasabah lelaki warga bangladesh selalu berpimpin tangan walau kemana sahaja Mereka Pergi

1.PNG

Saya senyum & saya mengakui kebenarannya. Hari ini saya belajar sesuatu yang baru. Jika dulu Gay bermaksud Sangat Gembira hari ini, makna bahasa itu sudah dirosakkan dgn perkara negatif yang lain…
Begitu juga dahulu pegang tangan kawan lelaki tidak pernah menjadi kesalahan, tetapi hari ini kita merasakan itu satu yang jijik…

sumber asal
Sumber: rimbabara2016

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Pernah Terjadi Tak Bintik-bintik Berair dan Gatal?? Bahaya jika abaikan

Laman Web Yang Trusted