Ibu Ini Terkejut Melihat Benda Putih Ada Dalam Hidung Anaknya, Bila Dikeluarkan Sungguh MENGEJUTKAN!! Kurang Semangat Jangan TEngok k!!

Ibu Ini Terkejut Melihat Benda Putih Ada Dalam Hidung Anaknya, Bila Dikeluarkan Sungguh MENGEJUTKAN!! Kurang Semangat Jangan TEngok k!! | Macam Mana Boleh Jadi begini..! Wanita Ini Nampak Benda Putih Terkeluar Dalam Hidung Anaknya, Bila Dikeluarkan, Beliau Temui Ini ! Jangan Tengok jika anda berasa takut sebab benda putih ini memang diluar jangkaan.




-Pagi tadi nak hantar anak ke sekolah, sambil duduk peluk cium, ternampak benda putih dalam hidung Ryyan. Bila dikorek2, keluarlah benda seperti kertas plastik gitu.


-Periksa lubang hidung dia, masih ada lagi tetapi agak dalam, di antara daging dalam hidung. Tidak berani nak ambil, jadi bawa Ryyan ke klinik. 

-Di klinik, doktor tarik panjang ke dalam, benda itu keluar. Katanya macam kertas double tape gitu. Kata doktor, kalau dalam 3 - 4 hari tak dikeluarkan, boleh jadi nanah dalam hidung.




-Alhamdulillah, mujur i perasan ada benda pelik dalam hidung Ryyan. Si teruna ini senyum saja bila jururawat pegang kiri kanan. Just sharing ye kawan-kawan, sebagai peringatan untuk kita bersama. Kena sentiasa mengawasi anak-anak. 

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Pernah Terjadi Tak Bintik-bintik Berair dan Gatal?? Bahaya jika abaikan

Laman Web Yang Trusted